14 Nisan 2012 Cumartesi

Benim yalnız arkadaşlarım da var.


                                                                                                                                                                      *non domandare
Yooo aslında burada anlatacağımız kadar yalnız değiliz. Aşktan yana sıkıntılarımız var.(Kimin yok ki demeyin ağzınızı burnunuzu kırdırmayın.bazıları ne kadar mutlu baksanıza.) Bazen aileden yana bazen dosttan bazen de derslerden.yani olağan insanlık halleri.ki zaten bizim süper güçlerimiz var gözümüzden ateş çıkarıyoruz bizi okuyun demiyoruz.süper güçlerimiz olsa blog niye açalım değil mi??
Hee ne demiştim yalnızlık.bi de aşk bi de sevgi bi de bi de.. ben öyle sanıyorum ki en cok bu konuda yazıcam buraya.hani diyorum eğlenceli bişeyler yazıyım zorluyorum zorluyorum hayır bişey cıkmıyor.
Aşkın anlamsızlığı en çok kafamı karıstıran bi de surecin devamlılığı.yani mutluluk sanki kısa bi süreliğine bize veriliyor.Sonra da alınıyor.şey gibi biraz dünya üzerinde toplam mutluluk var ne azalıyor ne coğalıyor.  Belli bir zaman diliminde yasanan mutluluk miktarı hep aynı kalıyor.
Dedim ya aslında buraya yazdığım kadar umutsuz vaka değiliz. Tamam belki karsılıklı aşkı bulmakta güçlük çekiyor olabiliriz ama evrensel cekim yasaları sayesinde 6mız birbirimizi bulduk. Birbirlerini tamamlayan 6 kişi.
Bazı insanlar şanslı doğar hep buna inanmışımdır. bazıları da şansını kovalar durur. bazıları da bazen şanslı bazen de kovalayan taraf arasında mekik dokur. heh işte biz 6 kişi mekik dokuyan kısımdanız.
En son ne zaman güldük? En son ne zaman karnımıza ağrılar girdi gülmekten? Gözlerimiz, alnımız kırışana kadar gülmekten bahsedıyorum. Hani gülerken nasıl durduğumuzu önemsemediğimiz anlarımızdan. Bizim her anımız öyle desem inanır mısın bana? Kıskandın biliyorum , belki de inanmadın. İnanmadıysan çarpıya bas CANIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder