11 Nisan 2012 Çarşamba

her güzel şeyin bir başlangıcı var sonuçta*


çakıl havuzu...:)

Merhabalarrrrr****


**Çok gülüyoruz kahkahalar kahkahalar..biliyoruz  sanki bir potansiyel var, yazsak olacak ne bileyim bir film senaryosu değilse de belki bir reklam senaryosu olur diyoruz ama o daha zormuş…o zaman kasmaya gerek yok içimizden geleni  yazalım dedik……ben kısaca çakıl …J kendimden bahsedecek olursam  şu sıralar İstanbul ‘da bir üniversitede lisans eğitimimi almakla meşgulüm…o kadar başka da bir meziyetim yok…. memnun oldum efenim…:D
~Blog  açmak –yazmak yada her neyse yine zamanla olacak şeyler ama en büyük problem  kararsızlık kardeşim…biz zaten kararsız kazımlar pizza yemeye bile gidemeyiz bu yüzden…ben  dayanamadım yazmaya başlıyorum artık blog ismi de ben bu yazıyı yüklediğim sıralarda bulunmuş olur bakalım kısmet..:D




Yani ben aslında çok şey anlatmak istiyorum ama  açılış olarak hem birbirimizi tanıyalım falan…:D şu aralar- artık baharın etkisi var mı  onu da bilmiyorum –kafayı en çok taktığım konudan bahsedeceğim …..
~İnsanın çok güzel bir ailesi olması, sevdiği arkadaşları olması, istediği her şeyi olmasa da birçok şeyi alabilecek maddi gücü olması…sağlıklı olması falan…neden yetmez??




Çok taktım kafayı arkadaş…çok şey mi istiyorum  aşk isteyerek ???
Mesela zor bir insan da değilim …kolay aşık olurum …bir çocuk vardı anlatmazsam olmaz..:) tanrım nasıl güzel gülerdi….insan ilk görüşte aşık olur muymuş? Olmaz diyenlere cevaben olurmuş diyorum…fizik dersinden kalan pek çok yurdum genci gibi bende fizik dersini ikinci kez alırken ilk ders çocuğu görmüş ve aşık olmuştum gülüşüne….sonra ne oldu..olaylar olaylar…kapının yolu gözüktü…… gerçi bünye alışık platonik olmaya ama …unutmayı da öğrendim tabi..
….işin sinir bozucu yanı benim arkadaşlarımda böyle… sıkıldım ben çok sıkıldım….acaba diyorum başka bir evrende mutlu muyum? Mutlu muyuz?...




**Ben bu satırları yazarken isim de bulundu hayırlısı olsun…:D

~Tamam bende biliyorum kimse sultan Süleyman gibi çiçeğim böceğim güneşim ayım ruhum cennetim bilmem kelebeğim falan …demeyecek …zaten de demesin ama bir papatya yolan çıkmadı lan…
**Buradan gezip  gezip uzaktan bakan birine de seslenmek istiyorum ama vazgeçtim başka bir yazıda sesleneceğim ona…sırası değil :D



Süleyman demişken geçen gün Muhteşem Yüzyıl’ın çekimlerinin ortasında bulduk kendimizi…Meryem Uzerli  tüm güzelliğiyle orda duruyordu ..30 m ya var ya yok aramızda…ünlü görünce akla gelen ritueller geçiyor aklımdan bir el sallayım bir fotoğraf çekelim falan meryeeeem diye bağırmaya kalmadan izbandut  gibi bir adam hööööööööö  gelmeyin diye bağırdı bize….çok gereksiz hareketler yani 3 kız biz orda en  kötü ne yapabilirdik ki meryeme?? Bak aklıma geldikçe üzülüyorum ağlayasım geliyor falan dermişim…:DD o değil ben ünlü olursam böyle yapmam..:DD




**Konu dağılmasın diyeceğim…dağılıyor…dediler ki ölünce melekler dünyayı gezdiriyormuş ! dini inançlarım …çok kuvvetli değil…bazı şeyler çok uydurma geliyor bana…ama aklıma da yatmadı değil hani …. bunu da bir düşünün...
diyorum öyle bir hakkımız varsa …Fernando Alonso’yu  bir görmek isterim yakından…:D




Kimbilir... belkide vardır….:)


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder