30 Nisan 2012 Pazartesi

Gençliğimiz Soldu ERKEN

*non domandare

...
Unutmanın acısı, ayrılığın acısından farklı. Ayrılık hüzne yakın, unutmak kasvete. Yani birini er geç unutmaya mahkum olduğunu bilmenin kasvetinden bahsediyorum. Birini yavaş yavaş unuttuğunun bilincine vardığın anların sıkıntısından bahsediyorum. O kişinin parça parça silinip alakasız hatıraların arasına karışmasından bahsediyorum. Belki de neden bahsettiğimi bilmiyorum, sadece üzülüyorum, vasıfsız keder.
...
Erken Kaybedenler/Emrah Serbes

artık eskisi kadar kitap okumadığımın farkına varıp, kitaplara dönüşe karar verdiğim bi gün almıştım bu kitabı. Nedendir bilmiyorum kitapların ismi ruh halimle paralel ise o kitabı alırım. işte bu kitapta öyle takılmıştı gözüme erken kaybedenler. ohaa lan benim gibi bizim gibi erken kaybedenler varmış dedim ve kitabı aldım. gerçi kaybedişin erkeni geçi olmaz her kaybedilen erkenmiş gibi gelir.aynı şey gibi her ölüm erken ölümdür der gibi. yani kısacası insanoğlunun ''erken'' ile bi problemi var diye düşünüyorum.



son olarak erken kaybedenleri okurken ya da okumazken ya da kaybederken biyerlerde bu şarkıyı söyleyin. söyleyin ki aşkta kaybetmenin sadece size özgü olmadığını hatırlayın.
                                                                                 
                                                                      ölürüm ayrılmam derken,
                                                                                        kavuşmamız haram oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder