16 Nisan 2012 Pazartesi

aşk neydi..bir sokak köpeğinin adı...

çakıl havuzu...:)


Selam ,,,

~~Bugün sözlerime başlarken buradan daha önce selam göndermediğim panamadaki dostlarıma selam göndermek istiyorum…çünkü Allah muhafaza selam yollamazsam nice olur o dostlarımın hali…

~~İkinci olarak dedelere selam yollamak istiyorum….şimdi dedeler ama dedeler kim? Onu bir açıklayacak olursak..efenim ben trenle yolculuk eden bir insanım günlerden bir gün yine trendeyim…söğütlüçeşme’den bindim ve nerdeyse son durağa kadar gideceğim….hava soğuk kasvetli…ıslanmışım donmuşum kapşonum kapalı…ama kapşonda baya büyük ..yüzümün yarısını kapatyor…kafanızda canlandıracak olursanız sadece yerleri ayakları falan görüyorum…baktım orda boş koltuk var…tanrımmmmmm hazine yani o boş koltuk tarifsiz mutlulukların şeyi..ne derler mutluluğun resmi gibi…neyse ben usul usul gittim tam oturacağım…bir tuhaflık bir şeyler …oturmamla kalkmam bir oldu …tam da oturdum mu oturmadım mı inanın bilmiyorum…sen oradan bir dede…resmen benimle yarışmış o koltuk için…saniye bile değil salise farkla gelmiş oturmuş…ne oldu bu durumda ben dedenin kucağına oturdum….daha da güzel olanı…hani herkes otururda bir kişi ayakta kalır herkes ona bakar ya…o bir kişi bendim ..ve ben gittim bide dedenin birinin kucağına oturdum…..o yolculuğun nasıl geçtiğini…inene kadar insanların nasıl güldüğünü ,ettiğini ne ben anlatayım ne siz sorun…

Ben asıl gafleti bunu arkadaslara anlatarak yaptığımı da bugün farkettm…bunlar artık dedeler aşağı dedeler yukarı…geçen twtrda tt olmuş şarkısözlerinidedelerledeğiştir ..bilen bilir….inanın bugn masamda söylenen şarkılar 500 kere tt yapmaya yeterdi…neyse ah dedeler sessiz dedeler kabus gibi çöker dedeler…….

*** önemli bir şey daha var …ben nezaman aşık olucam yarappim yaa…okuldaki köpeklerden başka beni seven yok…o kadar vahim ki durum “aşk” koydum köpeğin birinin adını…ama yani insan sarılmak istyo sevmek istyo…tamam köpeği de seviyorum ama sarılsan sarılamazsın kirli hayvan….çok yalnızım be blogcular… nasıl anlatsam mesela pilates kursu vardı okulda..gidelim dedik aradık konuştuk saatleri uymadı gitmedik…sonra öğrendim ki hocası ilkokul arkadaşımmış….dünya gerçekten küçük…o kadar küçük dünyada sen ruh eşini bulama…küfür efekti var burada ama duyamayabilirsiniz…boşlukları doldurun kafanızdan..
***öte yandan, tek kulağı bozuk kulaklıklarını atmaya kıyamayıp bantlayarak falan ısrarla kullanmaya çalışan ..her boka para bulup kulaklığa para bulamayan her gün de müzik dinleyen kaç kişiyiz onu da merak ediyorum.

***faydalı bilgiler de  vermek istiyorum bak bu çok faydalı bir bilgi olacak…eğer kilo vermek gibi bir uğraşınız varsa her duyduğunuzu yapmayın…misal soğan suyu….allaaahıııııııım hikmetinden sual olmaz ama…soğanı kaynat suyunu iç dediler…yalan olmasın 1 hafta falan içtim…hayır bir haftada işe yaramaz biliyorum ama zaten insan olan da bırak bir haftayı 3 gün içemez onu bırakın bu işleri gidin koşun falan terleyin hiç olmazsa…

*** son olarak hiç  sevmediğim bir şey de ,şiir….aslında hiç sevmediğim bir şey  Michael Jackson dansı  yapan kişidir…ama şimdi onu düşünüp sinirlerimi zıplatmama gerek yok en az onun kadar sevmediğim şiir konusuna değineceğim…yok arkadaşım etkilenemiyorum…şiirlerden etkilenemiyorum…çok samimiyetsiz geliyor bana….bak bestelesinler şarkı yapsınlar…o zaman yeri gelir kral olur benim için ama gel gelelim şiir sevmiyorum…sevmiyorum yani yapacak bir şey yok…duygusuz olduğumu soyleyen  arkadaşlarım var …en sevdiğim dil İspanyolca olduğundan…okuduğum bir kitapta geçen İspanyolca dizeleri onlar için  paylaşacağım ….:D

Torna, es solo un corazon,

Ten en tu mano

Y cuando llega el dia

Abre tu mano para que el sol lo caliente.

(al,bu bir yürek sadece,onu avucunda tut ve gün aydınlandığında aç elini ki güneş ısıtsın onu.)

***bir de bu hayvan çok güzel …:D

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder