18 Kasım 2014 Salı

bir balığın şarkısı baloncuk çıkartarak

japon balıklarına klasik müzik dinleten kadın kadar tatlı olun yeter. türkü dinletseniz de olur veya tsm. balık beslemek çok garip çünkü  diyorsun ki "neden balık?"
arkadaş ne ötüyor ne seviyor ne sevdiriyor. sadece düzenli olarak yem at, suyunu değiştir yeter. ama öyle değil işte. abimlere benim balığı bırakmıştık, öldürmüşler beceriksizler. ağlamıştım ,bana gülmüşlerdi balık yahu nolacak diye. o nefes alıyordu, baloncuk çıkartarak şarkı söylüyordu. bluk bluk blöp blunk. gözleri açık uyuyordu. arkadaşı yoktu, yanında ben vardım. adını annem obur koymuştu. çatlasa da yemek yerdi, yani yem. her neyse. 

balık beslemek karşılıksız sevmek gibi. fedakarlık gibi. sana faydası yok ama yine de seviyorsun. neyse burayı hızlı geçeceğim.

seveceğimi düşünmezdim bir balığı. balık. öldüğünde çok üzüldüm balık. ne bileyim bak yine ağlayacağım.

öteki dünyada görüşmek dileğiyle, hakkını helal et.





negerekvar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder