28 Nisan 2014 Pazartesi

anneler günü kampanyası

anneler günü geldi annemize ne alalıım! yazıyı sabırla okursanız en son söyliycem re re rö'ler ..

Bir  ara meşhurdu bu laf re re  rö ! Ne için söylenirdi , kim için söylenirdi , neden meşhur oldu bilmem :D

Gerçi ben bir çok şeyi sonradan öğrenirim ..huyum kurusun . Bir şarkı çıkar çok beğenirim derler ki aaa o üç sene oldu be çıkalı ..:)

Uzun zaman olmuş yazmayalı ...zaten aslında hiç yazmamışım ki uzun zaman olsun ..böyle yazar mı olur ..yazıya bir bak ..kemikleri sızlar bu işe gönül verenlerin ..:D Umurumda mı? değil tabi ...

Ben aslında bugün size bir şey anlatacaktım ama blog şifresini hatırlamaya çalışırken konu gitti ..
o yüzden bir gezi günlüğü tadında olmasa da bir yer keşfettik onu  bari anlatayım :)

Tarihi yarımada na-mı değer Eminönü -Beyazıt- Sultanahmet- Sirkeci dörtlüsü başta olmak üzere sokaklarında boş boş dolaşmak bile huzur verir insana... her geçişinde farklı bir detayı fark edersin falan ...bugün yine hobi olarak oralarda gezerken dolaşırken acıktık ... bilenler bilir bilmeyenler için Sirkeci'de  Brew cafe'nin "brew cafe de çok keyifli bir yer , ayrı bir yazıda işallah :D" karşı sokağından çıkarken "Bizim mutfak lokantası" diye bir lokanta varmış ...
oraya gidin orada yemek yiyin  :) o kadar söylüyorum :D

aslında konuyu hatırlar gibi oldum ama neyse aamaaaaannn......

Demem  o ki biz bugün latte mochiato içtik ..herkesin bardağına kalp çizmiş oğlan...benimkine .. pokemon vardı çizgifilm , charmander  mı ne bi ejderha bozması hayvancık vardı kuyruğu yanar dururdu ateş topu gibi bişey bulsam bi caps atıcam neyse onu çizmiş...

evrenin mesajı her zaman net olmuştur bana karşı...işte buralarda takıl sen kendi kendine oyna .... "flastv'ye konuk olan Ajdar'ın Müslüm isimli dansçıya söylediği tavırla "







o da değil de en önemlisi facebook twitter falan heryeri anneler babalar akrabalar bastığı için şurdan bi seslenivereyim ;
erdomm leylamm ! bu charmander'ın kuyruğundaki ateş kafana düşsün erdooom...











yazan çizen anlatan anlatamayan ...çakıl ... :p

annemize de çiçek alalım bi de öpelim onu da mı ben söyleyim :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder